Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Expert najsilniej wspieraną marką w telewizji w 2023 roku

Na pozycję lidera wysforował się Media Expert – to pierwsza taka zmiana od dłuższego czasu (screen: YouTube/HILNIOP)

W 2023 roku najsilniej wspieraną marką w telewizji był Media Expert, wyprzedzając poprzedniego lidera, czyli Lidl – wynika z analizy agencji mediowej Media Context na podstawie danych Nielsen Media.

Kampanie marki Media Expert wygenerowały w 2023 roku 43 801 punktów ratingowych (GRP), co oznacza wzrost o 18 proc. w porównaniu z 2022 rokiem.

Czytaj też: Superbet pozostaje partnerem Kanału Sportowego. Ambasadorami Borek i Smokowski

– Pierwszy raz od dłuższego czasu mamy zmianę na pozycji lidera, na którą wysforował się Media Expert. Jest to efekt silnej końcówki roku w wykonaniu tej marki, ale także obniżonej aktywności poprzedniego lidera, czyli Lidla, który spada na drugą pozycję – zwraca uwagę Bartosz Zientek, prezes agencji mediowej Media Context.

Drugą najsilniej wspieraną marką był Lidl z 43 476 GRP (spadek o 16 proc.), a trzecią Orange – 31 226 GRP (spadek o 10 proc.). Dalej były: Plus – 30 882 GRP (wzrost o 10 proc.) i Carrefour – 29 832 GRP (wzrost o 40 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się również: T-Mobile – 29 617 (spadek o 3 proc.), Biedronka – 29 353 (spadek o 4 proc.), Play – 29 002 (spadek o 27 proc.), Kaufland – 27 978 (wzrost o 1 proc.) i Leroy Merlin – 27 917 (spadek o 5 proc.).

Czytaj też: Orlen Team z nowym logotypem. Ma odzwierciedlać rosnące zaangażowanie

Press

Kampanie marki Media Expert wygenerowały 43 801 punktów ratingowych (dane: Media Context)

– Silny spadek zalicza zeszłoroczny wicelider – Play, który zmniejszając swoją aktywność rok do roku o blisko 30 proc., spada dopiero na ósmą pozycję. Największym wzrostem zarówno pod względem ilości wygenerowanych GRP (+66 proc.), jak i pozycji w rankingu (+22) może pochwalić się Orlen – komentuje Zientek.

Orlen zajął 15. miejsce z 21 166 GRP.

Czytaj też: Ruszyła kampania przygotowana w ramach Papaya New Directors dla Fundacji SOS Wioski Dziecięce

(MNIE, 24.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.