Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show "Królowa przetrwania" śledzi w TVN Siedem średnio 257 tys. widzów

Program prowadzi bokser Izu Ugonoh (fot. materiały prasowe)

Reality show "Królowa przetrwania" z udziałem celebrytek ogląda średnio 257 tys. widzów TVN Siedem.

Format jest nadawany od 28 grudnia w czwartki wieczorem. Pierwszy odcinek pokazano o 22.20, drugi o 21.40, a trzeci o 22.20. Dotychczas najwięcej widzów miał trzeci – 286 tys.

Emitując program, Siódemka notuje średnio 2,84 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,04 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54 i 4,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Czytaj też: Izabela Janachowska nie będzie już prowadziła "Tańca z gwiazdami". Zostają Ibisz i Sykut-Jeżyna

Z kolei w czwartkowym paśmie 22.20-23.26, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN Siedem ma 2,65 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i siódme miejsce w rynku. W grupie 20-54 jest to 3,78 proc. i czwarta pozycja (TVN – 7,44 proc., Polsat – 5,45 proc., TVN24 – 4,43 proc.), a w grupie 16-49 – 3,92 proc. i trzecia (TVN – 7,87 proc., a Polsat – 5,65 proc.).

Rok do roku widownia tego pasma wzrosła z 201 do 221 tys. widzów, a udziały z 2,27 proc. do 2,65 proc. (4+), z 2,96 proc. do 3,78 proc. (20-54) oraz z 3,07 proc. do 3,92 proc. (16-49).

Przed emisją w telewizji odcinki mają premierę w Player.pl. – To format Playerowy i na platformie jest jednym z najchętniej oglądanych programów. W dniu premiery program był na 1. miejscu – przekazało nam biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

W "Królowej przetrwania" 12 kobiet znanych z internetu i programów telewizyjnych typu reality, np. Natalia Janoszek i Monika Miller, spotyka się w dżungli, bez telefonów i social mediów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

Czytaj też: Artur Orzech wraca do TVP. Ma komentować Eurowizję i prowadzić "Szansę na sukces"

(MNIE, 20.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.