Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja dfusion communication rozwija zespół seniorski. Dołączył Rafał Bednarek

Rafał Bednarek związany był ostatnio m.in. z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej (fot. materiały prasowe)

Do zespołu dfusion communication, agencji PR i doradztwa wizerunkowego, dołączył Rafał Bednarek, który na stanowisku account director kierował będzie pracami zespołu B2B i rozwijał obszar public affairs. Na stanowiska account director awansowali także Łukasz Łyczkowski oraz Piotr Krzesiński.

Bednarek związany był ostatnio m.in. z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej, gdzie pełnił funkcję wicedyrektora biura operacyjnego. Wcześniej pracował w agencjach Grayling Poland i Partner of Promotion. Był również odpowiedzialny m.in. za komunikację systemu viaTOLL, czy takich firm, jak Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", PGNiG, Grupa Stalexport, Union Investment i HB Reavis. Realizował projekty komunikacyjne na rzecz Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przemysłu.

Czytaj też: Grzegorz Łaguna będzie odpowiadał za komunikację wszystkich spółek Polenergii

Łukasz Łyczkowski z dfusion communication związany jest od kwietnia 2021 roku. Dotychczas koordynował działania dla marek Uber oraz Uber Eats, a także wspierał komunikację dywizji Corporate oraz Domestic Appliance dla Samsunga. Jako account director odpowiedzialny będzie za koordynację prac poszczególnych zespołów klienckich, a także rozwój agencji w obszarach consumer tech, corporate oraz komunikacji kryzysowej.

W przeszłości związany m.in. z agencjami Hill & Knowlton, Havas PR oraz Havas Sports & Entertainment, w których realizował projekty m.in. dla takich klientów, jak Huawei, T-Mobile, Adidas, Reebok, Coca-Cola i Canal+. Na co dzień także wspiera działania medialne Jana Błachowicza – byłego mistrza świata UFC w kategorii półciężkiej.

Piotr Krzesiński obecny jest na pokładzie dfusion communication od grudnia 2019. Rozwijał projekty Microsoftu: Surface oraz Xbox, a także ESL, Ubera na rynkach CEE, jak również prowadził działania komunikacyjne dla działu Memory oraz Central Eastern Europe Display marki Samsung. Wraz z awansem rozwijał będzie portfolio klientów z obszarów lifestyle i consumer tech. Jest laureatem Złotego Spinacza w kategorii Covid Response za projekt Intel Extreme Masters Katowice 2020. W przeszłości związany był m.in. z agencjami BrandLab, Labcon, Polhem, gdzie koordynował projekty komunikacyjne dla: Nike, Bang & Olufsen, Eve sleep, Adidas, Frugo.

Czytaj też: Agencja HOLO przekształca się w grupę marketingową HOLO Group

(AMS, 15.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.