Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Łaguna będzie odpowiadał za komunikację wszystkich spółek Polenergii

Grzegorz Łaguna był wcześniej m.in. rzecznikiem Kulczyk Foundation (fot: Polenergia)

Grzegorz Łaguna, do niedawna rzecznik prasowy Kulczyk Foundation, objął centralne stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. Będzie nadzorował obszar komunikacji.

Nowa funkcja oznacza nadzór i kierowanie pracami w obszarze komunikacji wszystkich, ponad 70 pionowo zintegrowanych spółek, które tworzą Grupę Kapitałową – wyjaśnił Łaguna w rozmowie z "Presserwisem".

Polenergia to największa polska prywatna grupa energetyczna i zarazem jedna z 10 największych prywatnych firm w Polsce.

Czytaj też: Artur Orzech wraca do TVP. Ma komentować Eurowizję i prowadzić "Szansę na sukces"

Grzegorz Łaguna to wieloletni dziennikarz, publicysta i prezenter telewizyjny. Na antenie Telewizji Polsat relacjonował na żywo najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne w Polsce. Wcześniej dziennikarz m.in. Wirtualnej Polski i Superstacji, w której prowadził swój autorski program oraz liczne pasma informacyjne i publicystyczne.

W przeszłości pracował również w "Życiu Warszawy", TVP Olsztyn czy TVN Warszawa. Był gospodarzem wieczorów wyborczych, autorem wielu wywiadów prasowych i telewizyjnych.

Z Kulczyk Foundation związał się 2 lata temu. O swoim przejściu do Polenergii poinformował w maju ubiegłego roku. Teraz zarząd grupy powierzył mu funkcję centralną. Będzie podlegał bezpośrednio prezesowi grupy.

Fundację i Polenergię łączy osoba Dominiki Kulczyk, która jest prezeską Kulczyk Foundation i przewodniczącą rady nadzorczej Polenergii. Strategicznym projektem Polenergii, we współpracy z norweskim Equinor, jest budowa trzech farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim o łącznej mocy 3000 MW.

Czytaj też: Agencja HOLO przekształca się w grupę marketingową HOLO Group

(PAR, 12.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.