Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zoom TV, Telewizja WP i Nowa TV zyskują udział w rynku. Straciło Metro

Docelowo do składu MUX dołączą jeszcze trzy stacje prywatne, które KRRiT wybierze w konkursie (fot. Pixabay.com)

W listopadzie spośród kanałów nadających na ósmym multipleksie tylko Metro zanotowało gorszy wynik niż przed rokiem.

W grupie ogólnej 4+ kanał Zoom TV (Grupa Kino Polska) zwiększył udział z 0,55 proc. do 0,61 proc. Telewizja WP (Wirtualna Polska Media) miała średnio 0,6 proc. udziału (wzrost z 0,55 proc.). Wynik poprawiła też stacja Nowa TV (Grupa Polsat Plus) – z 0,4 proc. do 0,44 proc. Z kolei Metro (TVN Warner Bros. Discovery) straciło – z 0,34 proc. do 0,29 proc.

Czytaj też: W paśmie dziennym TVN24 z wyższym udziałem niż kanały tzw. wielkiej czwórki

W grupie komercyjnej 16-59 lat Zoom TV miał 0,66 proc. udziału (wzrost z 0,61 proc.), Telewizja WP – 0,66 proc. (0,64 proc. rok wcześniej), Nowa TV – 0,4 proc. (bez zmian), a Metro – 0,35 proc. (spadek z 0,42 proc.).

Dane obejmują całkowity udział w rynku, a więc również widownię kablowo-satelitarną.

MUX 8 od początku nie był brany pod uwagę przy tzw. refarmingu, który wiązał się ze zmianą standardu naziemnego. W konsekwencji kanały dostępne na ósmym multipleksie mogą być nadal odbierane też na starszych dekoderach i telewizorach. Docelowo do składu MUX dołączą jeszcze trzy stacje prywatne. Dwie z nich Krajowa Rada może wybrać już w środę. Zgłoszenia złożyła tylko spółka Red Carpet TV – na kanały RCTV i CTV9.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Paweł Moskalewicz na czele TVP Info. Jarosław Kurski o prezesurze TVP: Nonsens

(MNIE, 19.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.