Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 2 kontynuuje "Familiadę". Podpisano umowę na kolejnych 90 odcinków

Będą to odcinki o numerach od 2934 do 3023 (screen: Vod.tvp.pl)

Spółka Astro podpisała z Telewizją Polską umowę na produkcję kolejnych 90 odcinków teleturnieju "Familiada".

Będą to odcinki o numerach od 2934 do 3023. Ich emisja rozpoczęła się w miniony weekend, ale dopiero w poniedziałek Astro poinformowała o otrzymaniu umowy podpisanej przez TVP.

"Familiada" generuje większość przychodów

"Z uwagi na zabezpieczenie pozycji negocjacyjnej w przyszłości spółka zdecydowała o niewskazywaniu wartości umowy, jednak zarząd pragnie podkreślić, iż nie odbiega ona w istotnym stopniu od umów zawieranych z zamawiającym w przeszłości. Rozliczanie umowy będzie następowało w oparciu o wyprodukowane partie odcinków, tak jak to miało miejsce dotychczas" – podała spółka Astro w komunikacie.

Czytaj też: "Telekurier" poza ścisłym prime time TVP 3. "Express regionów" nie zniknie z porannego pasma

Jak dodano, spółka nadal większość przychodów generuje właśnie z produkcji "Familiady".

Po trzech kwartałach firma, która jest też nadawcą News 24, odnotowała 2,27 mln przychodów i 2,5 mln zł straty. W porównaniu z analogicznym okresem 2022 roku jej przychody wzrosły o 15,2 proc. Koszty zostały ograniczone o 33,4 proc. i sięgnęły 3,26 mln zł. Strata Astro zmniejszyła się o 47,8 proc. – z 4,79 mln zł do 2,5 mln zł.

Teleturniej "Familiada" jest emitowany w TVP 2 od września 1994 roku.

Czytaj też: Tegoroczny sylwester Polsatu nie będzie miał części kabaretowej. Tylko muzyka

(MNIE, 19.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.