Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Arskom i Tomasz Ćwiąkała wypuszczają grę edukacyjną "El Rondo"

Grę można kupić na Elrondo.pl (fot. materiały prasowe)

Dziennikarz sportowy Tomasz Ćwiąkała we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom wypuścili na rynek grę edukacyjną "El Rondo".

Gra ma pozwolić nie tylko na rozrywkę, ale również na naukę języka hiszpańskiego. Składają się na nią karty przypominające fiszki, które wykorzystywane są w trakcie rozgrywki przypominającej quizy.

Mateusz Brzeźniak, wiceprezes Arskom, wyjaśnia, że stworzenie gry wynika ze strategii nieszablonowego działania agencji. - Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, jednocześnie pokazując naszych ambasadorów od innej strony niż ta, którą znamy z relacji telewizyjnych czy programów na YouTube - stwierdza.

Grę sygnowaną przez Ćwiąkałę, dziennikarza nominowanego w zeszłym roku do Nagrody Bohdana Tomaszewskiego, będzie można kupić na stronie internetowej Elrondo.pl.

(KAP, 07.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.