Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

X po odejściu największych reklamodawców postawi na średnie i małe firmy

Elon Musk zaprzeczył wspieraniu antysemickich treści i obraził się na reklamodawców, którzy opuścili platformę X (screen: YouTube/CNBC)

"Financial Times" podał, że platforma X przyjmie nową strategię reklamową – mającą na celu wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw. Elon Musk chce przyciągnąć mniejsze firmy, ponieważ największe wstrzymały emisję reklam po oskarżeniach platformy o antysemityzm.

Musk wycofywanie się takich reklamodawców, jak Apple, Disney czy Warner Bros. Discovery nazwał szantażem. "Małe i średnie przedsiębiorstwa to bardzo istotna siła napędowa, której zdecydowanie nie docenialiśmy przez długi czas – pisze "Financial Times".

Czytaj też: Walmart też wycofuje reklamy z platformy X. Wypowiedzi Muska nie pomagają

Z analizy przeprowadzonej przez MediaRadar dotyczącej przychodów reklamowych X w USA od stycznia do października 2023 – przed ostatnimi kontrowersjami – pokazuje, że większość reklamodawców X to już mniejsze firmy.

Spośród ok. 15 700 reklamodawców 79 proc., czyli 12 400, wydało mniej niż 25 tys. dol., co dało łącznie 60,5 mln dol. Ok. 91 proc. całkowitych przychodów X z reklam pochodzi od firm, które wydają 99 tys. dol. lub mniej.

Czytaj też: Elon Musk przeklina reklamodawców, którzy odeszli z platformy X. "Idźcie się pier....ć"

(MAC, 05.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.