Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WP Holding za granicą. Chce sięgnąć po budżety z Europy Środkowo-Wschodniej

WP Holding zapowiada ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska Holding od stycznia 2024 roku będzie rozwijać współpracę reklamową  z podmiotami zagranicznymi. - Chcąc wykorzystać okres spowolnienia na rynku medialnym w Polsce, wyjdziemy za granicę z naszym projektem reklamowym – mówi Jacek Świderski, prezes spółki.

- Od stycznia przyszłego roku będziemy otwarci na przyjmowanie kampanii nie tylko od polskich klientów i spółek z naszej grupy kapitałowej, ale także od podmiotów zagranicznych – poinformował podczas wtorkowej konferencji prasowej Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualnej Polski Holding SA.

Za współpracę reklamową WP Holding z podmiotami z Europy Środkowo-Wschodniej odpowiada Bartłomiej Haber, który w październiku objął stanowisko wiceprezesa ds. międzynarodowych.

Świderski zaznaczył, że WP Holding w swej ekspansji reklamowej za granicą chce wykorzystać fakt, że od września udziałowcem spółki (0,2 proc. akcji) jest amerykański Media Development Investment Found. Fundusz ten jest zaangażowany  w 11 krajach Europy Środkowo-Wschodniej - ma udziały m.in. w węgierskim wydawnictwie Magyar Jeti, bułgarskiej grupie medialnej Economedia i słowackim Petit Press.

Przez ostatnie dwa lata WP Holding za pośrednictwem brokera reklamowego WPartner obsługiwała firmy z branży tekstylnej, jubilerskiej, kosmetycznej i meblarskiej, które chciały być obecne reklamowo w Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii.

(MZD, 22.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.