Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet liderem słuchalności w Warszawie, w pozostałych miastach rządzi RMF FM

Wyniki w Warszawie: Radio Zet (15,4 proc. w czasie słuchania), Radio Tok FM (12,9 proc.) i RMF FM (11,9 proc.) (fot. materiały prasowe)

W największych miastach Polski – w tym w Trójmieście i aglomeracji śląskiej – najchętniej słuchanym radiem pozostaje RMF FM. W Warszawie prowadzi Radio Zet.

W okresie maj-październik 2023 w pierwszych trójkach rozgłośni w miastach plasowały się najczęściej RMF FM, Radio Zet, stacje sieci Eska i Tok FM. Publiczne rozgłośnie regionalne w czołówce znajdują się m.in. w Białymstoku i Szczecinie. Tak wynika z badania Radio Track realizowanego przez Kantar.

Czytaj też: Co Rada Polskich Mediów zrobi z wiceprzewodniczącym Balawajderem? Czeka na RMF FM

W fali maj 2023 – październik 2023 najchętniej słuchanymi stacjami radiowymi były:

  • w Warszawie: Radio Zet (15,4 proc. w czasie słuchania), Radio Tok FM (12,9 proc.) i RMF FM (11,9 proc.),
  • w aglomeracji śląskiej: RMF (36,5 proc.), Antyradio (7,6 proc.) i Radio Zet (6,2 proc.),
  • w Krakowie: RMF FM (33 proc.), Radio Tok FM (7,9 proc.) i Radio Zet (6,1 proc.),
  • w Łodzi: RMF FM (20,9 proc.), Radio Zet (12,4 proc.) i Radio Eska (Łódź) (10,2 proc.),
  • w Poznaniu: RMF FM (21,5 proc.), Radio Tok FM (11,4 proc.) i Radio Eska (Poznań) (8,2 proc.),
  • w Trójmieście: RMF FM (19,1 proc.), Radio Zet (10,8 proc.) i Radio Tok FM (9,5 proc.),
  • we Wrocławiu: RMF FM (14,7 proc.), Radio Tok FM (11,3 proc.) i Radio Eska (Wrocław) (9,1 proc.),
  • w Białymstoku: RMF FM (31,2 proc.), Radio Zet (12,1 proc.) i Polskie Radio Białystok (9,4 proc.),
  • w Bydgoszczy: RMF FM (28,4 roc.), Radio Eska (Bydgoszcz) (11,1 proc.) i Radio Zet (10,8 proc.),
  • w Lublinie: RMF FM (15,6 proc.), Radio Zet (11,5 proc.) i Radio Eska (Lublin) (8,9 proc.)
  • w Szczecinie: RMF FM (16,7 proc.), Radio Szczecin (14 proc.), Radio Zet (12,7 proc.)

Czytaj też: Kandydat na Rzecznika Praw Dziecka chce rozliczyć Radio Szczecin za sprawę Mikołaja Filiksa

Komitet Badań Radiowych tworzą konkurencyjne podmioty – Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA – które wspólnie wypracowały model badania słuchalności. Radio Track jest realizowane na zlecenie KBR przez Kantar Millward Brown i jest największym badaniem przeprowadzanym w Polsce.

Rankingi dla poszczególnych miast prezentują stacje ogólnopolskie, regionalne, ponadregionalne i lokalne, obejmujące zasięgiem dane miasto, działające na podstawie koncesji KRRiT i osiągające wyniki powyżej zera.

Czytaj też: Kabaret Młodych Panów odegrał się na Polsacie i nie dał zgody na sfilmowanie występu

(MAT, 25.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.