Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vistula wypuściła kolekcję NFT. Celem jest przyciągnięcie nowych grup klientów

Vistula otworzyła concept store w Westfield Mokotów w listopadzie (screen: YouTube/VISTULA)

Należąca do Grupy VRG marka Vistula rozpoczęła sprzedaż kolekcji NFT na terenie concept store marki w Westfield Mokotów w Warszawie. Projekt zrealizowano we współpracy z Go2NFT.

Celem uruchomienia sprzedaży jest przyciągnięcie nowych grup klientów: kobiet i młodych mężczyzn. Wirtualne metki NFT od Go2NFT, które znajdują się na ok. 150 produktach, potwierdzają autentyczność zakupionych artykułów oraz ich wysoką jakość.

Czytaj też: "Przetargowe Bingo" – rusza kampania promująca dobre praktyki branżowe

Technologia NFT ma także pozwolić marce uruchomić nowe możliwości komunikacji z klientami w przyszłości.

Współpraca z Go2NFT jest dla Grupy VRG kolejnym krokiem w rozwoju personalizacji w procesie zakupów. Produkty z tagami od Go2NFT są dostępne wyłącznie w otwartym w połowie listopada sklepie w Westfield Mokotów.

Czytaj też: Sam Altman szefem ds. sztucznej inteligencji w Microsofcie. Emmett Shear nowym CEO w OpenAI

(KAP, 21.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.