Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Ryciak nie zarządza już marketingiem w firmie Answear.com

Mariusz Ryciak marketingiem Answear zajmował się pół roku (fot. archiwum Mariusza Ryciaka)

Mariusz Ryciak, który w maju został chief marketing officer w Answear.com na obszar CEE, zakończył już współpracę z tą firmą.

Następca Ryciaka nie został jeszcze wybrany, trwa rekrutacja mająca wyłonić nowego szefa marketingu, jej finał spodziewany jest już w przyszłym roku.

Czytaj też: Sebastian Starczewski dołącza do Vision & People jako head of strategic project

Ryciak poprzednio pracował w firmie Colian, do której dołączył w lipcu 2020. Rozstał się z nią w marcu 2022. W Colian odpowiadał za marketing takich polskich marek słodyczy, jak Jeżyki, Goplana, Jutrzenka, Solidarność, Grześki i Akuku! Ponadto zajmował się aktywacją działań marketingowych zagranicznych marek słodyczy, w tym brytyjskiej Elizabeth Shaw i irlandzkiej Lily O'Brien's.

Wcześniej był group CMO Oshee Polska, z którą związał się w listopadzie 2017 roku (zaczynał jako dyrektor marki Oshee). Przed Oshee Polska pracował jako strategic director w NeumannBrown, zarządzał własną agencją Red Parrot, był partnerem w Mediarun.

Czytaj też: Papaya New Directors współpracuje z SOS Wioski Dziecięce i Fem Fund

(AMS, 20.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.