Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sebastian Starczewski dołącza do Vision & People jako head of strategic project

Przez ostatnie trzy lata Starczewski kierował marketingiem serwisów moto w OLX (fot. materiały prasowe)

Sebastian Starczewski objął stanowisko head of strategic project w agencji Vision & People. W nowej firmie będzie koncentrował się na planowaniu strategicznym i konsultingu dla Volkswagen Financial Services.

Starczewski to ekspert z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu markami. Przed dołączeniem do Vision & People przez trzy lata kierował marketingiem serwisów motoryzacyjnych w grupie OLX. Jego kariera obejmuje również kluczowe pozycje w marketingu takich firm, jak Lorenz-Bahlsen, SABMiller/Asahi, Wrigley, Grupa Żywiec, Subway oraz Żabka.

Czytaj też: Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska awansowały w Saatchi & Saatchi

Zaledwie tydzień temu VFS uruchomił pierwszą w historii marki kampanię telewizyjną. Za produkcję spotu odpowiadała agencja Vision & People.

(KAP, 17.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.