Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z reklamami ma już 15 mln subskrypcji

Netflix oferuje nowe warianty opcji z reklamami (fot. Pixabay.com)

Netflix z reklamami osiągnął pułap 15 mln aktywnych użytkowników, rok po uruchomieniu tańszej opcji platformy.

Współpracując z Microsoft Advertising, w ciągu ostatnich 12 miesięcy platforma Netflix rozszerzyła zakres możliwości reklamowych. W USA nawiązała współpracę z Nielsenem. Netflix niedługo wprowadzi też opcję ściągania filmów i programów na urządzenia i oglądanie ich offline. Serwis zapowiedział również wprowadzenie udogodnienia dla oglądających seriale. Po obejrzeniu trzech odcinków bez przerwy, czwarty będzie już wyświetlany bez reklam.

Czytaj też: Szef HBO używał anonimowych kont na Twitterze, by komentować negatywne recenzje

Opcję z reklamami serwis wprowadził 3 listopada ub.r. w 12 krajach: Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji, Hiszpanii, Kanadzie, Japonii, Korei Południowej, Meksyku, Niemczech, Włoszech i Wielkiej Brytanii. W Polsce wersja serwisu z reklamami wystartuje nie wcześniej niż w drugiej połowie 2024 roku.

Licząc wszystkie rodzaje subskrypcji na całym świecie, Netflix na koniec trzeciego kwartału miał ich 247,15 mln.

Czytaj też: Mark Zuckerberg zerwał więzadła w kolanie. Nie będzie walki z Muskiem?

(MAC, 07.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.