Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ od 1 listopada wprowadza w Europie opcję "Standard with Ads" z reklamami

Disney+ z reklamami w Europie zaczyna ceny od 4,99 funtów lub 5,99 euro miesięcznie

Od środy 1 listopada Disney+ wchodzi ze swoją usługą wspieraną reklamami do krajów europejskich. Na początek standardowa wersja pojawi się w takich krajach, jak: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Szwajcaria, Włochy, Hiszpania, Norwegia, Szwecja i Dania.

Standard with Ads, wprowadzona początkowo w Stanach Zjednoczonych jesienią 2022 roku, w kolejnych miesiącach będzie dostępna w następnych krajach.

Czytaj też: X oficjalnie wprowadza dwa poziomy subskrypcji

"Zgodnie ze strategicznym podejściem Disneya ostatnie 10 miesięcy spędziliśmy na testowaniu, uczeniu się i słuchaniu naszych konsumentów i klientów. W ten sposób nadal tworzymy projekty skierowane przede wszystkim do widza, jednocześnie wprowadzając nowe możliwości, funkcjonalność i formaty" – powiedziała Rita Ferro, prezeska Global Advertising w koncernie Disneya. 

Usługa współpracuje z dostawcami targetowania i dostarczania reklam, w tym DoubleVerify, Moat, IAS, AdForm, DCM, Extreme Reach, Flashtalking, Innovid, Jivox i Sizmek.

Czytaj też: Amazon zwiększył zysk ponadtrzykrotnie, reklamy w górę o 26 proc.

(MAC, 31.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.