Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koalicja Obywatelska i Trzecia Droga wydały na spoty w telewizji 1,25 mln zł. Dane Nielsena

Koalicja Obywatelska wydała w telewizji ponad 700 tys. zł (fot. Michał Żebrowski/East News)

Przed wyborami parlamentarnymi tylko komitety Koalicji Obywatelskiej i Trzeciej Drogi wykupiły spoty w telewizji. Wydały na nie 1,25 mln zł.

Z udostępnionych "Presserwisowi" przez Nielsena danych wynika, że w okresie 25 września - 13 października Koalicja Obywatelska przeznaczyła na spoty w telewizji 713 tys. zł, a Trzecia Droga - 535 tys. zł.

Czytaj też: Anonimowy internauta zarchiwizował „Wiadomości” TVP 1 z czasów rządów PiS

Z kolei kampania referendalna w ramach ogłoszeń płatnych, prowadzona przez kancelarię premiera, kosztowała w telewizji w tym okresie 994 tys. zł.

(KOZ, 20.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.