Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia - sieć zmieniła ofertę i identyfikację wizualną

Lifetube to największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu (fot. materiały prasowe)

Sieć Lifetube, z którą współpracuje ponad 1,5 tys. twórców internetowych, zmieniła identyfikację wizualną oraz uprościła portfolio swoich marek. Znikają z niego marki LTTM i TalentMedia - pozostaje główny brand Lifetube oraz wspomagający Gameset.

Pod zlikwidowaną marką LTTM działała grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, łącząca podmioty: Life Tube (lokalna sieć YouTube w Europie), Talent Media (agencja influencer marketingu), Gameset (agencja gaming marketingu). Od środy Lifetube  funkcjonuje w uproszczonej strukturze i z nową identyfikacją wizualną.

W Lifetube powstały nowe komórki odpowiedzialne za realizację wyspecjalizowanych usług. Oferta wsparcia dla twórców obejmuje teraz nie tylko obsługę menedżerską, pozyskiwanie współprac z markami oraz obsługę techniczną w ramach sieci MCN, ale także optymalizację kanałów w mediach społecznościowych w celu maksymalizacji przychodów z reklam, zaawansowaną analitykę opartą na danych, dystrybucję treści na wielu platformach, współtworzenie merchandisingu i budowanie zaplecza e-commerce. Z usług Lifetube mogą korzystać nie tylko influencerzy zrzeszeni w sieci, ale również ci, którzy dopiero planują nawiązać z nią współpracę.

Z kolei dla marek firma oferuje produkty łączące świadczenia twórców o jakościowych organicznych zasięgach z precyzyjnie zaplanowanym wsparciem płatnym. Lifetube zajmie się również produkcją treści wideo, wsparciem mediowym i prowadzeniem kanałów wideo dla marek w mediach społecznościowych (YouTube, TikTok) - dzięki czemu będą one mogły budować własne społeczności. Do stałych klientów agencji należą m.in. Biedronka i Hebe.

- Własny dział strategii, kreacji i produkcji umożliwia planowanie obecności marek w mediach społecznościowych nie tylko w formie współprac z influencerami, ale także z własnym contentem – informuje Małgorzata Jakimowicz, head of creative lab w Lifetube.

Firma zmieniła całą identyfikację wizualną - za co odpowiada Mamastudio.
Jako jej znak rozpoznawczy wybrano gwiazdę, która jest jednocześnie sygnetem i emotką. - Ma ona symbolizować gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy i które dzięki nam mogą tworzyć jeszcze więcej i lepiej. Kod wizualny i kolorystyczny naszej nowej identyfikacji czerpie garściami z komunikacji internetowej, która jest naturalnym środowiskiem dla nas i naszych talentów – mówi Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube.

Lifetube świadczy usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu. Twórcy zrzeszeni w jej sieci odpowiadają za ponad 10 proc. oglądalności YouTube’a w Polsce. Z Lifetube współpracuje ponad 1,5 tys. twórców, z czego ponad 120 jest związanych z firmą umową na wyłączność. W 2022 roku Lifetube przeprowadził ponad 2,3 tys. projektów influencerskich dla ponad 600 klientów z różnych branż.

(AMS, 04.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.