Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN wiceliderem rynku w paśmie "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler

TVN, emitując "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler, ma 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (fot. Fokusmedia.com.pl/TVN)

Nowy sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler ogląda w TVN średnio 970 tys. widzów – o 182 tys. mniej, niż program przyciągał na początku jesiennej ramówki rok temu.

Nowe odcinki "Kuchennych rewolucji" można oglądać w TVN w czwartki o 21.35, od 7 września. Tego dnia program śledziło 783 tys. widzów (rozgrywany był wówczas mecz Polska – Wyspy Owcze w eliminacjach do Euro 2024, transmitowany w TVP 1 i TVP Sport). 14 września "Kuchenne rewolucje" gromadziły 1,06 mln widzów, a 21 września – 1,07 mln widzów.

Czytaj też: Bikini reality "Hotel Paradise" w TVN Siedem stracił 67 tys. widzów

TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje", ma średnio 9,37 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej 16-49 jego udział wynosi 11,49 proc., a w grupie rozliczeniowej (20-54) – 11,23 proc.

W paśmie 21.35-22.35 TVN z 8,95 proc. udziału w rynku jest drugi za TVP 1 (14,86 proc.), a przed TVP Sport (7,36 proc.), który pokazywał w tym czasie 21 września mecz Atlanta Bergamo – Raków Częstochowa w Lidze Europy. TVN jest również wiceliderem w grupach 16-49 (11,08 proc.) i 20-54 (10,77 proc.).

We wrześniu 2022 roku "Kuchenne rewolucje" po trzech odcinkach gromadziły średnio 1,15 mln widzów. 

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

Czytaj też: "Nasz nowy dom" Polsatu bez Katarzyny Dowbor z widownią poniżej 1 mln widzów

(KOZ, 30.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.