Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stacja Golf Channel Polska nie emituje transmisji golfowych. Mimo, że ma do nich prawa

W połowie czerwca br. Michał Winnicki oraz należąca do niego spółka MWE Media (grupa MWE Networks) zakupili 100 proc. udziałów w spółce Golf Zone (fot. Pixabay.com)

Golf Channel Polska (MWE Networks) nie emituje rozgrywek golfowych, do których ma prawa. Nadawca tłumaczy to trwającą restrukturyzacją.

W ofercie stacji są teraz m.in. magazyny, w tym program "Golf – pasja i sport" z biblioteki MWE Networks, a także pasmo Adventure HD z serialami dokumentalnymi. Nie ma jednak np. transmisji z turniejów DP World Tour (dawniej European Tour).

Jak wyjaśnia "Presserwisowi" Karol Warda, prezes spółki Golf Zone, nadawcy stacji, spółka przechodzi głęboką restrukturyzację. – W tej chwili prowadzimy szerokie działania z ustabilizowaniem organizacyjno-finansowym tej stacji. Nasze plany nie zmieniają koncepcji tego kanału, o ile doprowadzimy ją do rentowności. Jesteśmy w trakcje rozmów z firmami dotyczących kontynuacji transmisji turniejów i premierowych programów golfowych – mówi Warda.

Czytaj też: Mecz polskich piłkarzy z Mołdawią bez transmisji w TVP 1. Powodem wieczór wyborczy

Golf Channel uruchomiono w 2017 roku. Pomysłodawcą kanału, a do połowy czerwca 2023 też większościowym udziałowcem Golf Zone był Marek Sowa, w przeszłości wiceprezes UPC Polska i były prezes Agory.

W połowie czerwca br. Michał Winnicki oraz należąca do niego spółka MWE Media (grupa MWE Networks) zakupili 100 proc. udziałów w spółce Golf Zone.

Golf Zone w 2022 roku miał 3,67 mln zł przychodów z podstawowej działalności i 1,03 mln zł straty netto.

Według Nielsen Media kanał Golf Channel Polska notował w pierwszym półroczu 2023 średnio poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Taki sam wynik stacja miała też w sierpniu.

Czytaj też: "Informacja zwrotna" z Arkadiuszem Jakubikiem w listopadzie w Netfliksie

(MNIE, 16.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.