Małgorzata Ambrożewicz pokieruje platformą Marketplace w Kantar Polska
Małgorzata Ambrożewicz pracuje w Kantarze od niecałych sześciu lat (fot. materiały prasowe)
Od września Małgorzata Ambrożewicz objęła stanowisko Kantar marketplace business development director.
Małgorzata Ambrożewicz w ostatnim czasie zajmowała się badaniami kampanii mediowych w domenie Media & Digital w Kantar Polska. Do jej obowiązków należało kompleksowe prowadzenie projektów badawczych z zakresu szeroko rozumianego digitalu oraz budowanie relacji z klientami. Prowadziła również badania kampanii wielokanałowych i doradzała klientom pod kątem efektywności ich działań mediowych. Po stronie Kantar Polska była odpowiedzialna również za konkurs YouTube Works w Polsce.
Czytaj też: Aleksandra Gawlas-Wilińska dyrektorką marketingu w dziale Henkel Consumer Brands
Kantar Marketplace to platforma, która ma pozwalać na sprawniejsze doradzanie klientom przez Kantar. Umożliwia specjalistom ds. wiedzy o konsumentach, a także marketerom i agencjom szybsze testowanie, zdobywanie wiedzy i podejmowanie czynności. Działanie platformy jest zautomatyzowane.
(KAP, 15.09.2023)