Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Ambrożewicz pokieruje platformą Marketplace w Kantar Polska

Małgorzata Ambrożewicz pracuje w Kantarze od niecałych sześciu lat (fot. materiały prasowe)

Od września Małgorzata Ambrożewicz objęła stanowisko Kantar marketplace business development director.

Małgorzata Ambrożewicz w ostatnim czasie zajmowała się badaniami kampanii mediowych w domenie Media & Digital w Kantar Polska. Do jej obowiązków należało kompleksowe prowadzenie projektów badawczych z zakresu szeroko rozumianego digitalu oraz budowanie relacji z klientami. Prowadziła również badania kampanii wielokanałowych i doradzała klientom pod kątem efektywności ich działań mediowych. Po stronie Kantar Polska była odpowiedzialna również za konkurs YouTube Works w Polsce.

Czytaj też: Aleksandra Gawlas-Wilińska dyrektorką marketingu w dziale Henkel Consumer Brands

Kantar Marketplace to platforma, która ma pozwalać na sprawniejsze doradzanie klientom przez Kantar. Umożliwia specjalistom ds. wiedzy o konsumentach, a także marketerom i agencjom szybsze testowanie, zdobywanie wiedzy i podejmowanie czynności. Działanie platformy jest zautomatyzowane.

(KAP, 15.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.