"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "M jak miłość" wciąż buduje wyniki TVP 2

Cały sezon 2022/2023 miał średnio 3,11 mln widzów (screen: Vod.tvp.pl)

Nowy sezon serialu "M jak miłość" ogląda w TVP 2 średnio 2,49 mln widzów. Produkcja ma wyniki wyraźnie wyższe niż średnia stacji.

Nowe odcinki serialu Dwójka pokazuje od 28 sierpnia, w poniedziałki i wtorki ok. 20.55. Emitując "M jak miłość", stacja ma średnio 21,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 17,43 proc. w komercyjnej 16-59. Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 12 września - 2,74 mln.

Cały sezon 2022/2023 (od 5 września do 23 maja) oglądało średnio 3,11 mln osób.

Z kolei w pierwszym półroczu 2023 Dwójka notowała średnio 7,56 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,73 proc. w grupie komercyjnej 16-59, a np. w sierpniu br. odpowiednio 6,53 proc. i 4,78 proc.

Serial "M jak miłość" jest nadawany od listopada 2000.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 14.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.