Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siatkarz Karol Kłos zachęca do korzystania z InPost Fresh

Po dwóch latach od uruchomienia aplikacja InPost Fresh ma ponad milion pobrań (fot. materiały prasowe)

W środę 13 września wystartowała kampania wizerunkowa aplikacji InPost Fresh oferującej zakupy z dostawą. Gwiazdą kampanii jest Karol Kłos, siatkarz Asseco Resovii Rzeszów i reprezentant Polski.

Kampania emitowana jest w internetowych serwisach streamingowych (Player, Polsat Box), serwisach mediowych, kanałach digital i kinach. Hasłem przewodnim kampanii jest "Karol Kłos porzuca siatkę dla InPost" - to gra słów, która podkreśla, że zawodnik rezygnuje z tradycyjnych zakupów na rzecz korzystania z aplikacji InPost Fresh.

Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Supermarket prowadzona przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Reżyserem spotu jest Maciej Kowalczuk. Wideo zostało wyprodukowane przez dom produkcyjny Tank.

(KAP, 14.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.