Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Skarb Kibica" o ligach zagranicznych trafi do sprzedaży jako osobne wydawnictwo

"Skarb Kibica" o objętości 164 stron kosztuje 19,90 zł (fot. Facebook/Przegląd Sportowy)

Do sprzedaży 11 sierpnia trafi wydanie "Skarbu Kibica" poświęcone ligom zagranicznym na sezon 2023/24. Tym razem nie będzie to dodatek do "Przeglądu Sportowego", lecz oddzielne wydanie.

Na 164 stronach "Skarbu Kibica" czytelnicy otrzymają szczegółowe informacje na temat pięciu najważniejszych europejskich lig – angielskiej, hiszpańskiej, włoskiej, niemieckiej i francuskiej. Redaktorem prowadzącym wydania jest Marcin Dobosz, nad szatą graficzną czuwał zaś Cezary Piotrowski.

Czytaj też: TVN 24 obronił pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych. TVP Info drugie

– Mimo że na rynku transferowym sporo się działo i to niekoniecznie w Europie, to wciąż najsilniejsze kluby grają na Starym Kontynencie. W "Skarbie Kibica" o każdym z 96 zespołów jest mnóstwo informacji, poczynając od kadry, poprzez sylwetkę trenera, gwiazdę drużyny, transfery, sukcesy. Do tego przygotowaliśmy mnóstwo statystyk, opinii, terminarze z miejscem do wpisywania wyników, a na uwagę zasługuje bardzo przejrzysta szata graficzna. Skarb Kibica w takiej wersji może służyć kibicom przez cały sezon – mówi Paweł Wołosik, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego".

"Skarb Kibica" kosztuje 19,90 zł.

(MZD, 05.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.