Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Golubińska z RAS Polska dołączyła do zarządu Brand New Galaxy

Beata Golubińska ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu w branży marketingowej (fot. LinkedIn)

Beata Golubińska, dotychczas dyrektorka zarządzająca biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, dołączyła do zarządu Brand New Galaxy jako chief performance & capability officer.

W ramach nowej roli w BNG Golubińska ma wspierać zarząd agencji w operacjonalizacji głównych procesów związanych z dalszą transformacją i pomóc w ustrukturyzowaniu oferty mediowej. Ma koncentrować się na usprawnieniach operacyjnych oraz optymalizacji usług pod wymagania rynku i potrzeby globalnych klientów agencji.

Czytaj też: Publicis Groupe z 7 proc. wzrostem w II kwartale roku. Podwyższenie prognoz

Beata Golubińska ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu w branży marketingowej. Jej dotychczasowa kariera skupiała się na przyspieszaniu wzrostu i optymalizacji wyników biznesowych, tworzeniu nowych usług i wprowadzaniu inicjatyw organizacyjnych w agencjach, wydawnictwie i dużych korporacjach.

Została uznana jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w reklamie za wkład w rozwój branży. Jest związana z polskim rynkiem reklamowym od początku jego istnienia, pracowała na różnych stanowiskach w agencjach reklamowych i mediowych, po stronie klienta i w wydawnictwie cyfrowym. Przez lata pracowała w Komitecie Organizacyjnym Effie Awards w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Była członkinią kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku i członkinią zarządu IAA.

Przed dołączeniem do Brand New Galaxy zajmowała stanowiska kierownicze w Biurze Reklamy RAS Polska (managing director, creation & delivery), Publicis Media (chief capability officer), Starcom (chief operating officer), a także pełniła funkcję kierownika ds. mediów i komunikacji w polskim oddziale Coca-Coli (media and communication manager). Była też związana z agencją DMB&B.

Z ustaleń "Presserwisu" wynika ponadto, że Brand New Galaxy przygotowuje się do uruchomienia w Polsce agencji mediowej.

Czytaj też: Dariusz Janczewski, dotychczasowy prezes Clear Channel Poland, odchodzi z firmy

Sebastian Umiński, global marketing director w Brand New Galaxy, przyznaje, że są plany związane z rozwojem kompetencji mediowych, ale na tym etapie nie podaje szczegółów planowanych działań. Zapowiada jedynie, że BNG wkrótce ogłosi komunikat w tej sprawie.

Brand New Galaxy została założona w Warszawie w 2017 roku. Na początku 2023 roku zmieniła strukturę, integrując pracę kilku spółek, a z innych rezygnując: Pathfinder 23 i Spacecamp posługują się wspólną marką Brand New Galaxy, zachowując dotychczasową odrębność prawną. Struktury Life on Mars, New Gravity zostały zintegrowane ze Spacecamp, a Synthrone z Pathfinder 23 (choć Synthrone funkcjonuje nadal jako marka produktu). Z dalszego rozwoju marki Voyager agencja zrezygnowała w 2022 roku. Z kolei Robonauts Pictures, Man on the Moon, Content26 zostały utrzymane jako odrębne spółki.

Czytaj też: Paweł Marchewka sprzedaje większość Techlandu chińskiemu gigantowi

(AMS, 25.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.