"Mamo, to ja" liderem wśród miesięczników parentingowych w październiku
22.01.2007, 08:02
Trzy miesięczniki dla rodziców odnotowały w październiku ub.r. wzrost sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym miesiącem 2005 roku. Gorzej sprzedawały się tylko "Dziecko" (Agora SA) i "Rodzice" (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najwyższą sprzedaż ogółem osiągnął w październiku ub.r. miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) – 106 327 egz. (w porównaniu z październikiem 2005 roku oznacza to wzrost o 6,48 proc.). Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 100 486 egz. (spadek o 18,73 proc.), a na trzecim – ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 91 852 egz. (wzrost o 4,45 proc.). Na kolejnych pozycjach były: ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 80 591 egz. (wzrost o 46,45 proc.) i ”Rodzice” (G+J Polska) – 75 975 egz. (spadek o 23,4 proc.). Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika ”Twój Maluszek” (Edipresse Polska SA) w październiku ub.r. wyniosło 176 762 egz. (wzrost o 17,83 proc.). Magazyn jest dystrybuowany wyłącznie pocztą.(AW, 22.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










