Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Warszawie jest już 50 ekowiat AMS z rozchodnikami na dachach

Rozchodniki na dachach wiat AMS mają poprawiać mikroklimat, zatrzymywać deszczówkę i redukować CO2 (fot. materiały prasowe)

Na warszawskim Gocławiu oddano do użytku setną ekowiatę AMS w Polsce, 50 z nich jest w stolicy.

Kolejna ekowiata powstała w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego AMS, Arla Foods oraz samorządu Warszawy.

Czytaj też: Lidl najsilniej wspieraną w TV marką w pierwszym półroczu 2023. W czołówce też Orange i Kaufland

Dachy ekowiat AMS są pokryte dywanem z rozchodników, co ma poprawiać mikroklimat, zapewniać bioróżnorodność i wprowadzać zieleń w miejscach, gdzie ze względów przestrzennych jest to praktycznie niemożliwe.

Arla Foods to licencjonowany partner Starbucks. Firma ta stawianie ekowiat traktuje jako działanie odpowiedzialne społecznie.

Według wyliczeń AMS system ekowiat przyczynił się już do redukcji 73 ton dwutlenku węgla w atmosferze, zatrzymał 1034 hektolitrów wody deszczowej, zapewniając przetrwanie roślinom podczas suszy, a owadom miejsce żerowania. W wiatach wykorzystywane są podświetlenia ledowe zasilane energią z certyfikatem pochodzenia z OZE. Ponadto za każdą reklamę kupioną na ekowiacie AMS zleca posadzenie drzewa.

Czytaj też: UOKiK stawia dużym markom zarzuty w związku z błędnym prezentowaniem promocji

(KAP, 14.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.