Gazeta.pl rozpoczęła sprzedaż powierzchni w newsletterach
19.01.2007, 10:54
Portal Gazeta.pl oferuje trzy formy reklamy w odświeżonych graficznie newsletterach (zmieniła się m.in. szata graficzna i logo): billboard, baner śródtekstowy i podśródtekstowy.
Reklamę można zamieścić w wybranym newsletterze tematycznym lub w pakiecie we wszystkich newsletterach informacyjnych wysyłanych danego dnia. Ceny uzależnione są od rodzaju newslettera, w którym zamieszczana jest reklama. W najbardziej popularnym - informacje dnia, billboard kosztuje 91 zł netto za 1 tys. odsłon. W ramach sponsoringu oferowany jest billboard oraz dolna belka zamykająca. Newslettery portalu Gazeta.pl obejmują trzy zakresy tematyczne: informacje ogólne (m.in. z kraju, ze świata, gospodarcze, kulturalne, sportowe), informacje lokalne z 21 największych miast Polski oraz newslettery czasopism (eDziecko, Avanti, Kuchnia). Newslettery ogólne otrzymuje codziennie 132 tys. osób, lokalne - 74 tys. Newslettery czasopism, rozsyłane co tydzień lub co miesiąc, subskrybuje 95,5 tys. internautów (dane wydawcy).(KRZ, 19.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










