Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Globalny ruch na stronie ChatGPT spadł o 10 proc. Entuzjazm opadł?

Zainteresowanie ChatGPT nadal jest spore, ale pierwsza fala entuzjazmu już minęła (fot. Pexels.com)

Światowy ruch z komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych do witryny ChatGPT – Chat.openai.com, spadł w czerwcu o 9,7 proc. w porównaniu z majem – według wstępnych szacunków danych Likeweb. W samych Stanach Zjednoczonych miesięczny spadek wyniósł 10,3 proc.

Firma zajmująca się analityką internetową – Analogweb – podała, że liczba unikalnych użytkowników na całym świecie w witrynie ChatGPT spadła o 5,7 proc.

Czytaj też: Threads w pięć dni przekroczył 100 mln użytkowników. To najszybciej rosnąca platforma w historii

Czas spędzany na stronie skrócił się o 8,5 proc., ale ChatGPT nadal przyciągał więcej odwiedzających na całym świecie niż Bing.com, wyszukiwarka Microsoftu lub Character.AI, druga najpopularniejsza samodzielna witryna chatbota AI.

Bezpośrednie przychody ChatGPT pochodzą z subskrypcji sprzedawanych firmom, które chcą uzyskać dostęp do najnowszej wersji. Abonenci otrzymują na przykład GPT-4, podczas gdy użytkownicy bezpłatni dostają starszą wersję.

Czytaj też: Pierwszy w historii pozew przeciwko ChatGPT o kradzież praw autorskich

(MAC, 11.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.