Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN jesienią bez teleturnieju "Kto to wie?" Doroty Wellman

Według Nielsen Media prowadzony przez Wellman teleturniej "Kto to wie?" oglądało wiosną br. średnio 355 tys. widzów (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

Jesienią TVN nie pokaże drugiego sezonu teleturnieju "Kto to wie?", który prowadzi Dorota Wellman - ustalił "Presserwis". Program miał słabe wyniki, choć wydawało się, że jest w ramówce pewniakiem.

Z naszych informacji wynika, że jesienią w popołudniowym paśmie TVN znajdą się nowy program "Bitwa o gości" i reaktywowany po latach serial "Detektywi". Obecne wiosną w tym paśmie teleturniej "Kto to wie?" i serial paradokumentalny "Sekrety życia" mogą wrócić w kolejnej, wiosennej ramówce 2024, choć ostateczne decyzje w tej sprawie nie zapadły.

Czytaj też: Telewizja Polska szykuje sitcom dla nastolatków. Ma trafić do kanału Alfa TVP

Według Nielsen Media "Kto to wie?" oglądało wiosną br. średnio 355 tys. widzów. W paśmie emisji programu TVN zajmował piąte miejsce wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia i trzecie w grupie komercyjnej 20-54. Emitując "Kto to wie?", stacja miała średnio 4,6 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 7,24 proc. w grupie komercyjnej 20-54, rozliczeniowej TVN.

Z kolei w paśmie od poniedziałku do piątku od 16.19 do 16.49, w większości pokrywającym się z emisją teleturnieju, TVN notował średnio 4,48 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywał z TVP 2 (13,02 proc.), TVP 1 (10,46 proc.), Polsatem (8,62 proc.) oraz TVN 24 (5,14 proc.). W grupie komercyjnej 20-54 TVN był trzeci - 7,07 proc., ustępując Polsatowi (9,53 proc.) i TVP 2 (8,86 proc.).

Bartosz Zientek, prezes zarządu domu mediowego Media Contex, przypomina, że program "Kto to wie?" miał bardzo trudne zadanie, bo zastąpił w ramówce powtórki "Kuchenny rewolucji", które zawsze gromadzą wysoką widownię. - Program pani Magdy Gessler jest absolutnym ewenementem, niezależnie który sezon, ile powtórek i gdzie emitowany, i tak generuje bardzo dobre liczby - mówi Zientek "Presserwisowi".

Jak dodaje, formuła "Kto to wie?", będącą połączeniem "Familiady" i rozmów z uczestnikami online, wydawała się pewnym przepisem na sukces. - Wyniki zdecydowanie gorsze od tych notowanych w ubiegłych latach przez powtórki "Kuchennych rewolucji" nie wróżą świetlanej przyszłości temu formatowi. Wydaje mi się jednak, że władze stacji powinny spróbować go sprawdzić w innym paśmie, bo format wydaje się obiecujący. W obecnym musiał walczyć o widza z "Familiadą" (powtórkami w TVP 2 - przyp. red.), która ma już swój wierny "elektorat", a formuła jest dość zbliżona - ocenia Zientek.

Teleturniej "Kto to wie?" prowadzi Dorota Wellman, która zadaje pytania uczestnikom, łącząc się z nimi przez komunikator internetowy.

Wellman jest też prowadzącą "Dzień dobry TVN", zwykle w parze z Marcinem Prokopem. Z kolei w TVN Style jest jedną z gospodyń programu informacyjnego "Co słychać?". W 2017 i 2018 roku była redaktor kreatywną pisma "Well" (Bauer). Testowy numer magazynu "Well" zadebiutował 5 lipca 2017, a od lutego do czerwca 2018 wychodził jako miesięcznik. Ostatecznie zniknął z rynku, a Dorota Wellman zdecydowała się zakończyć współpracę z wydawcą "z powodu rosnącej liczby zawodowych zobowiązań".

(MNIE, 21.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.