Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski zachęcają do picia piwa marki Tyskie

Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski pracują dla marki Tyskie (fot. materiały prasowe)

Komentatorzy piłki nożnej w TVP Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek wystąpili w reklamie piwa Tyskie. Jest ona emitowana m.in. w telewizji.

Koncepcja reklamy marki Tyskie (Kompania Piwowarska) polega na tym, że mimo różnicy stylów i pokoleń wspólna pasja pomaga "być na ty". Przed Szpakowskim i Borkiem w kampanii wystąpili aktorzy Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

"Szpakowski może robić to, na co ma ochotę"

Dariusz Szpakowski od 1983 roku komentował największe piłkarskie imprezy i mecze reprezentacji Polski. W grudniu ogłosił, że po raz ostatni skomentował mecz piłkarskiego mundialu.

Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski nie widzi problemu w tym, że Szpakowski wystąpił w reklamie piwa. – Nie jest już pracownikiem TVP, przeszedł na emeryturę i jako wolny człowiek może robić to, na co ma ochotę – odpowiada.

Czytaj też: Współpraca Tyskiego z Kanałem Sportowym niejednoznaczna z punktu widzenia ustawy

Dariusz Szpakowski, razem z Jackiem Laskowskim, w 2019 roku wystąpił w reklamie Media Expert związanej z finałem Extraklasa Games, na co dostał zgodę TVP. Natomiast w 2022 roku wystąpił w reklamie makaronu Lubella (Grupa Maspex). Wcześniej występował w akcjach organizowanych przez Telewizję Polską – m.in. w akcji nadawcy i spółki Emitel promującej ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej.

Mateusz Borek, który współpracuje z TVP Sport, a na stałe jest związany z Kanałem Sportowym, w reklamach występuje znacznie częściej. Promuje bukmachera Etoto, reklamował walki na pięści sygnowane przez federację Gromda, brał udział w promocji wódki marki Wychowana w Luksusie.

Autorami odświeżonej platformy marki Tyskie jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół Moon films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajmuje się Zenith.

Czytaj też: Janoszek pozywa Stanowskiego. "Najlepszy prezent, jaki mogłem otrzymać"

(AMS, 16.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.