Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Milionerzy" TVN ze średnią widownią nadal powyżej 1 mln. Wyniki lepsze od średniej stacji

W jednym z odcinków specjalnych wzięli udział Krystian Pesta i Daria Ładocha z "Azja Express" (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon teleturnieju "Milionerzy" przyciągał do TVN średnio 1,25 mln widzów, o 186 tys. mniej, niż przed rokiem, a z uwzględnieniem odcinków specjalnych – 1,28 mln widzów. Udział stacji w czasie emisji programu był wyższy od jej średnich miesięcznych wyników.

Nowe odcinki "Milionerów" można było śledzić od 27 lutego do 11 maja, a 24 maja i 1 czerwca nadano jeszcze odcinki specjalne z udziałem gwiazd. Teleturniej pokazywano zwykle od poniedziałku do czwartku ok. 20.55. Najwięcej widzów oglądało wydanie z 30 marca - 1,74 mln.

Regularne odcinki miały średnio 1,25 mln widzów, 9,64 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 9,58 proc. w komercyjnej 20-54.

Czytaj też: Filip Chajzer na dłużej znika z TVN. „Remont generalny” zdrowia

Z kolei specjalne, wydłużone wydania nadano 24 maja (z uczestnikami i prowadzącą "Azja Express") i 1 czerwca (z okazji Dnia Dziecka). Pierwszy z nich przyciągnął 1,41 mln widzów (12,11 proc. w grupie ogólnej 4+ i 12,8 proc. w komercyjnej 20-54), a ten z 1 czerwca - 1,55 mln (odpowiednio 14,31 proc. i 14,59 proc.).

Łącznie z odcinkami specjalnymi cały sezon zanotował średnio 1,28 mln widzów (9,98 proc. w grupie ogólnej 4+ i 9,95 proc. w komercyjnej 20-54).

Dla porównania cały regularny sezon "Milionerów" wiosną 2022 przyciągał średnio 1,44 mln widzów. Z kolei np. w maju 2023 stacja miała średnio 6,68 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a w kwietniu - 6,65 proc.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Pokazywany przez TVN festiwal w Sopocie rusza 21 sierpnia

(MNIE, 10.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.