Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Marzenia do wypożyczenia" w kampanii promującej Wypożyczalnię OLX

W ramach kampanii powstał film główny oraz krótkie formy emitowane w mediach społecznościowych marki OLX, dostępne od 8 maja (screen: YouTube/OLX Polska)

OLX startuje z kampanią promującą Wypożyczalnię OLX.

Zainteresowanie wypożyczaniem przedmiotów w miejsce ich zakupu deklaruje 4 na 10 uczestników badania "Na zawsze czy na chwilę" przeprowadzonego przez Danae na zlecenie serwisu. Do najchętniej wypożyczanych należą środki transportu (wskazuje na nie 70 proc. respondentów) oraz sprzęt na imprezy i wydarzenia (40 proc.). To właśnie ta obserwacja posłużyła za kanwę historii opowiedzianej w kampanii marki OLX.

Czytaj też: Michał Pol reklamuje Betclic. Wcześniej współpracował z innymi bukmacherami

Reklama to krótki film (2-3 minuty) opowiadający historię młodej kobiety, która przy pomocy Wypożyczalni OLX pomaga swojemu dziadkowi wyprawić drugie wesele babci.

W ramach kampanii powstał film główny oraz krótkie formy emitowane w mediach społecznościowych marki OLX, dostępne od 8 maja. Za koncept, kreację i scenariusz odpowiada zespół marketingu marki, za produkcję – Lucky Luciano Pictures. Za kamerą stanął Michał Bolland.

Czytaj też: Decathlon w kampanii reklamowej proponuje, by wprowadzić WF na maturę

(AMS, 09.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.