Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Pol reklamuje Boosted Odds dla Betclic

Michał Pol w przeszłości współpracował z zakładami bukmacherskimi Fortuna, a potem dołączył do ambasadorów E-Toto (fot. materiały prasowe)

Firma bukmacherska Betclic rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową "Zakłady lepsze od innych", reklamującą nowy, czasowy produkt – Boosted Odds. W spotach reklamowych występuje Michał Pol.

Trzy nowe spoty Betclic nawiązują stylistycznie do pozostałych materiałów przygotowanych na potrzeby platformy komunikacyjnej "Wybierz swój kurs", w ramach której marka zrealizowała już kampanie takie jak "Misje do ogarnięcia" czy "Monster odds". Spoty są emitowane na powierzchniach reklamowych w internecie, kanałach social media oraz z wykorzystaniem influencer marketingu.

Czytaj też: "Marzenia do wypożyczenia" w kampanii promującej Wypożyczalnię OLX

Za opracowanie kampanii "Zakłady lepsze od innych" dla marki Betclic odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, spoty stworzył dom produkcyjny F25.

Michał Pol w przeszłości współpracował z zakładami bukmacherskimi Fortuna, a potem dołączył do ambasadorów E-Toto, umowę z Betclic podpisał na początku 2022 roku.

Pol jest jednym z założycieli Kanału Sportowego na platformie YouTube, w przeszłości był dziennikarzem "Gazety Wyborczej", potem redaktorem naczelnym "Przeglądu Sportowego" i szefem sportu w RAS Polska.

Czytaj też: Grupa CCC wykorzystuje sztuczną inteligencję w kampanii reklamowej HalfPrice

(AMS, 09.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.