Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kwietniowe wydanie „Glamour” już z nowym logo. "Dla kobiet, które zmieniają świat"

Hasłem przewodnim zmiany logotypu „Glamour” na świecie jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”)

Kwietniowe wydanie „Glamour” ukazało się na rynku z nowym logo – zmiana dotyczy wszystkich jedenastu rynków, na których obecny jest tytuł tej marki.

Jak informowało wydawnictwo Burda Media Polska, „nowy logotyp GLAMOUR odzwierciedla (…) nowy globalny kierunek – jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet".

Czytaj też: Świąteczny „Tygodnik Podhalański” obiecuje zwrot pieniędzy. Nietypowa akcja

– Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości – mówiła cytowana w komunikacie Deborah Joseph, european editorial director.

Hasłem przewodnim zmiany logotypu „Glamour” na świecie jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”).

(MZD, 08.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.