Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do końca drugiego kwartału prasa ma być sprzedawana już w połowie sieci Lidla

Sieć dyskontów Lidl rozpoczęła sprzedaż prasy od testów w 11 sklepach w listopadzie 2020 roku (fot. Jakub Kaminski/East News)

Do końca drugiego kwartału standy z prasą pojawią w co drugim sklepie Lidla. Tam, gdzie są już dostępne, wystawiane jest do sprzedaży do 100 tytułów.

- Tradycyjna prasa wciąż cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientów, dlatego w odpowiedzi na ich oczekiwania umieściliśmy stojaki z prasą w wybranych sklepach - mówi "Presserwisowi"  Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidlu.

Punktów Lidla z prasą przybywa od końca marca. W jednej z warszawskich placówek  sieci, obsługiwanej przez Garmond Press, znaleźliśmy w ofercie tytuły Ringier Axel Springer Polska ("Newsweek Polska", „Newsweek Psychologia”, „Newsweek Historia”, „Forbes Women”), Burdy Media Polska (m.in. „National Geographic”, „Glamour”) i Bauera (pisma telewizyjne, poradniczo-rozrywkowe, „Motor”, „Przyjaciółka”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”). Były też takie tytuły, jak: "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło), "Działkowiec" (Wydawnictwo Działkowiec) czy "Nieznany Świat" (Wydawnictwo "Nieznany Świat").

Czytaj też: Edyta Poźniak wicedyrektorką radiowej Jedynki

W dystrybucji są też dzienniki: „Gazeta Polska”, „Fakt” i „Rzeczpospolita”.

(MZD, 05.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.