Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczne wydanie „Newsweeka” z okładką wybraną przez czytelników

Wszystkie trzy projekty okładek zostały umieszczone w serwisie Newsweek.pl wraz z apelem o wybór najlepszej. Wygrała propozycja Joanny Rusinek, która dostała 54 proc. głosów

Dzisiejszy „Newsweek Polska” (RAS Polska) po raz pierwszy w swojej historii ukazał się z okładką wybraną przez czytelników.

„Zazwyczaj działa to tak: dyrektor artystyczna dostaje informacje, co znajdzie się w numerze, przygotowuje propozycje okładek, a grono redaktorskie, a czasem tylko naczelny, wybiera projekt. Bardzo często dopinamy temat na ostatnią chwilę” – napisał w serwisie Newsweek.pl Tomasz Sekielski, redaktor naczelny „Newsweeka”.

Tym razem było inaczej. Redakcja postanowiła oddać głos subskrybentom cyfrowego wydania „Newsweeka Polska" oraz pakietu Onet Premium, który umożliwia dostęp do tego tygodnika.

Czytaj też: Dziennikarz ścigany za zadawanie pytań. Watchdog Polska zapowiada kasację od wyroku WSA

Dyrektorka artystyczna tygodnika Magdalena Mamajek-Mich przygotowała projekty trzech okładek autorstwa rysowniczek i rysownika regularnie współpracujących z „Newsweekiem Polska”: Kasię Kozakiewicz, Pawła Kuczyńskiego i Joannę Rusinek.

Wszystkie trzy projekty okładek zostały umieszczone w serwisie Newsweek.pl wraz z apelem o wybór najlepszej. Wygrała propozycja Joanny Rusinek, która dostała 54 proc. głosów. Na rysunek Kasi Kozakiewicz zagłosowało 28 proc. subskrybentów i subskrybentek, projekt Pawła Kuczyńskiego wybrało 18 proc. głosujących.

Wydawca nie ujawnia liczby osób, które zagłosowały w plebiscycie.

Jak informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska, rzeczniczka RAS Polska, z powodu świąt wielkanocnych kolejne wydanie „Newsweeka” ukaże się we wtorek, a nie jak zwykle w poniedziałek.

Czytaj też: Byli pracownicy News 24 zarzucają stacji niewypłacanie pensji. "Dziennikarze głodują"

(JF, 03.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.