Blisko milion złotych wydał Xelion na najbliższą kampanię
10.01.2007, 09:30
W połowie stycznia firma Xelion Doradcy Finansowi rozpocznie pierwszą w 2007 roku telewizyjną i prasową kampanię reklamującą zawód i usługi doradców finansowych.
Bohaterką spotu telewizyjnego jest kobieta, która rezygnuje z dotychczasowej pracy finansistki na rzecz pracy w Xelionie. Spot będzie emitowany do 25 lutego w kanałach TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TV Biznes, Polsat Sport oraz Discovery Channel i Animal Planet. W kampanii prasowej wykorzystano wizerunek doradców pracujących w Xelionie. Reklamy będą publikowane w tytułach: ”Wprost”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Forbes”, ”Harvard Business Review”, ”National Geographic” oraz w niszowych magazynach dóbr luksusowych. Autorem reklam jest agencja DDB Warszawa, emisję spotu zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, natomiast kampania prasowa została zaplanowana wewnętrznie przez Departament Marketingu Operacyjnego Xelion. Cennikowa wartość pierwszej w tym roku kampanii reklamowej Xelion wynosi blisko milion zł.(MŁ, 10.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










