Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Gessler nie tylko gotuje, ale i myje naczynia - teraz w kampanii Somat

Mateusz Gessler reklamował już m.in. mrożonki Hortex, markę akcesoriów kuchennych Florina i ciastka BelVita (Mondelez Polska) (fot. materiały prasowe)

Firma Henkel, właściciel marki Somat, nawiązuje długofalową współpracę  z Mateuszem Gesslerem.

Współpraca Mateusza Gesslera z marką Somat obejmuje aktywności 360°, w tym obecność w telewizji, sponsoring prowadzonego przez Mateusza Gesslera programu "Hell’s Kitchen" i działania w digital, social mediach, in-store oraz organizację eventów i konferencji. Ponadto nowy spot Somat z udziałem Mateusza Gesslera, który został nagrany w Polsce, będzie emitowany zarówno w naszym kraju, jak i zaadaptowany na rynki zagraniczne.

Mateusza Gesslera na wyłączność reprezentuje agencja Patryk Wolski Management, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.

Mateusz Gessler reklamował już m.in. mrożonki Hortex, markę akcesoriów kuchennych Florina, ciastka BelVita (Mondelez Polska), markę Bosch, występował w kampaniach Związku Producentów Cukru, reklamował kawę Jacobs (Jacobs Douwe Egberts), wspierał w promocji wina Jacob’s Creek.

W portfolio marki Somat dostępne są m.in. żele, sól, nabłyszczasz do naczyń, tabletki oraz płyn do czyszczenia zmywarki.

(AMS, 21.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.