Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify ma ponad pół miliarda użytkowników

Spotify zwiększa grono słuchaczy niezależnie od koniunktury ekonomicznej (fot. Pixabay.com)

Spotify Technology SA poinformował o wprowadzeniu nowych funkcji, takich jak inteligentne wybory automatyczne treści, podgląd podcastów i list odtwarzania muzyki. A także, że liczba aktywnych użytkowników przekroczyła na świecie 500 mln miesięcznie.

Szwedzka firma, która w ostatnich latach dużo zainwestowała w rozwój działalności związanej z podcastami i audiobookami, aby przyciągnąć użytkowników i reklamodawców, ogłosiła "nowy, przeprojektowany interfejs użytkownika".

Czytaj też: DAZN uruchamia kanał ze sportami kobiet. „Podnieść do rangi sportu męskiego”

Spotify udostępnił również aktualizację swojego rocznego raportu dotyczącego opłat licencyjnych za muzykę zauważając, że liczba artystów zarabiających ponad 1 mln dol., a także tych generujących ponad 10 tys. dol., wzrosła ponad dwukrotnie w ciągu ostatnich pięciu lat.

Na początku tego roku Spotify ogłaszał, że ograniczy wydatki i będzie pracować nad zwiększeniem efektywności, biorąc pod uwagę trudne warunki makroekonomiczne i przewidywał, że liczba słuchaczy sięgnie 500 milionów w bieżącym kwartale.

W lutym podczas prezentacji wyników kwartalnych serwis streamingowy podał, że ma 489 mln użytkowników, ponad 205 mln płatnych subskrypcji.

Czytaj też: Dove namawia w kampanii do detoksu od social mediów

(MAC, 10.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.