Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krystyna Czubówna w kampanii Lidla

Kampanii prowadzonej w telewizji, radiu, gazetkach promocyjnych, digitalu oraz mediach społecznościowych towarzyszą promocje na pieczywo dostępne w Lidlu (fot. materiały prasowe)

Lidl Polska wystartował z kampanią "Piekarnia w sercu Lidla", w której podkreśla, że klienci sieci mają dostęp do świeżego pieczywa przez cały dzień. 

Kampanii prowadzonej w telewizji, radiu, gazetkach promocyjnych, digitalu oraz mediach społecznościowych towarzyszą promocje na pieczywo dostępne w Lidlu. 

Tegoroczne działania to kolejna odsłona kampanii, która zadebiutowała w zeszłym roku. Tym razem głosu w spocie telewizyjnym użyczyła lektorka Krystyna Czubówna. Za jego przygotowanie odpowiada agencja GPD. Zakupem mediów zajmuje się Havas Media, który współpracuje z Lidl Polska od 2016 roku.

(KAP, 09.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.