Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok wprowadza dla dzieci limit czasu - tylko 60 minut dziennie

Wprowadzane zmiany mają pomóc najmłodszym użytkownikom utrzymać równowagę między życiem realnym a cyfrowym (fot. materiały prasowe)

TikTok wprowadza zmiany w funkcjonalnościach monitorujących ilość czasu przed ekranem. Osoby poniżej 18. roku życia będą miały automatycznie ustawiony 60-minutowy dzienny limit w aplikacji.

Jak uzasadniono, ma to pomóc najmłodszym użytkownikom utrzymać równowagę między życiem realnym a cyfrowym. Po przekroczeniu dziennego limitu, użytkownik zostanie poproszony o podanie hasła, aby móc kontynuować przeglądanie aplikacji. Zmiana zostanie wprowadzona w nadchodzących tygodniach.

"Podejmując decyzję, jak długo pozwolić najmłodszym użytkownikom korzystać na co dzień z TikToka, bazowaliśmy na aktualnych badaniach akademickich, a dodatkowo współpracowaliśmy z ekspertami z Digital Wellness Lab w Boston Children's Hospital" - wyjaśnia w komunikacie Piotr Żaczko, manager komunikacji TikToka w Europie Środkowej.

Zobacz też: Ponad 12 mln zł wydał resort zdrowia w TVP i Polskim Radiu w 2022 roku

Ponadto TikTok wprowadza nowe narzędzia w ramach funkcji tzw. Parowania rodziny. Są to: niestandardowe dzienne limity czasu przed ekranem (w ich ramach opiekunowie będą mogli dostosować dzienny limit czasu przed ekranem dla nastolatka, w tym wybrać różne limity w zależności od dnia tygodnia), pulpit nawigacyjny czasu przed ekranem (rodzice w jednym miejscu znajdą podsumowanie dotyczące m.in. ilości czasu spędzonego przez ich dzieci w aplikacji), wyciszanie powiadomień (TikTok umożliwia ustawienie harmonogramu wyciszania powiadomień na kontach nastolatków) oraz nowa kontrola treści (dzięki niej opiekunowie będą mieli większy nadzór nad treściami oglądanymi przez nastolatków dzięki nowemu sposobowi na filtrowanie filmów za pomocą słów lub hashtagów).

Ponadto platforma wprowadza przypomnienie o śnie, aby wesprzeć swoją społeczność w byciu offline nocą. W jego ramach o ustalonej wcześniej godzinie pojawi się okienko z informacją, że czas wylogować się z aplikacji.

(MNIE, 01.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.