Dział: PRASA

Dodano: Luty 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcowe "Glamour" z wirtualną influencerką na okładce

Awatarka na okładce ma odzwierciedlać wartości "Glamour"

Do sprzedaży trafiło marcowe wydanie „Glamour” (Burda Media Polska). Na jego okładce jest wirtualna influencerka Wero.

Wydawca informuje w komunikacie, że Wero została stworzona według koncepcji redakcji, wspólnie z marką Converse i studiem Wearfits tworzącym wirtualne przymierzalnie obuwia. Czytelniczki za pośrednictwem kodu QR zamieszczonego w wydaniu pisma mogą pozować do zdjęcia z wirtualną influencerką.

"Stworzyliśmy awatarkę, która odzwierciedla wartości Glamour – otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z" – informuje Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna magazynu.

(MZD, 23.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.