Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS wchodzi z nośnikami digital do galerii handlowych EPP

Podpisanie umowy z firmą EPP poszerzyło ofertę AMS do 71 galerii handlowych (fot. materiały prasowe)

AMS poszerzył ofertę Digital Indoor o 16 galerii handlowych należących do EPP.

Do digitalowego portfolio AMS dołączyły m.in. Galeria Młociny w Warszawie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, King Cross Marcelin w Poznaniu, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie, Outlet Park w Szczecinie, czy największa w Kielcach – Galeria Echo. W ramach kontraktu w galeriach pojawią się pionowe nośniki Digital Indoor, a dodatkowo w Galerii Młociny trzy nośniki wielkoformatowe.

W ofercie AMS jest teraz 71 galerii handlowych w 22 aglomeracjach.

(AMS, 23.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.