Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netto wybrała w przetargu Mastermind Media

Netto to sieć handlowa, która ma w Polsce 660 sklepów (fot. materiały prasowe)

Sieć spożywczych dyskontów Netto wyłoniła w przetargu agencję, która poprowadzi dla niej szeroko zakrojone działania marketingowe online.

Wybór padł na Mastermind Media, z którą Netto współpracuje od około roku m.in. przy kampaniach MMS-owych oraz na portalach wydawców.

Główne działania Mastermind Media skupią się na Google Ads i Facebook Ads, mają mieć charakter lokalny oraz zapewnić precyzyjne targetowanie. Kampania ma objąć zasięgiem również Wirtualną Polskę i portale należące do Polska Press, a także popularne serwisy agregujące gazetki promocyjne sieci handlowych. Ponadto planowane są emisje video na platformach VOD.

Duńska sieć Netto działa w Polsce od 1995 roku. Jej ekspansja przyspieszyła w 2021 roku, wraz z przejęciem części biznesu Tesco. Ubiegły rok Netto zakończyło otwarciem 60 sklepów i obecnie ma ich łącznie ponad 660, co plasuje je na trzecim miejscu w Polsce za Biedronką i Lidlem.

(AMS, 17.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.