Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok wraz z partnerami uruchamia kampanię edukacyjną #ZłapDystans

W ramach kampanii tiktokowi twórcy przeprowadzą specjalne działania edukacyjne (fot. materiały prasowe)

TikTok wraz z partnerami z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu uruchamia kampanię edukacyjną #ZłapDystans.

7 lutego przypada Dzień Bezpiecznego Internetu – święto ustanowione przez Komisję Europejską, którego celem jest zwrócenie uwagi na kwestię bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych. W ramach jego obchodów TikTok po raz kolejny realizuje specjalną kampanię edukacyjną. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem #ZłapDystans. Ma promować równowagę pomiędzy życiem realnym a cyfrowym, czyli tzw. digital wellbeing. Do udziału w projekcie zaproszono tiktokowych twórców docierających łącznie do blisko 10,5 mln obserwatorów. Kampanię wspiera Martyna Wojciechowska, inicjatorka projektu "Młode głowy" poświęconego zdrowiu psychicznemu nastolatków.

Czytaj też: Sztuczna inteligencja stworzyła stronę internetową agencji Digital Heart

W ramach kampanii #ZłapDystans serwis uruchomił specjalną stronę edukacyjną www.zlapdystans.com – są na niej pomocne wideo oraz opisy wybranych funkcji bezpieczeństwa dostępne na platformie. Ponadto, od wtorku 7 lutego do piątku 10 lutego, twórcy skupiający łącznie blisko 10,5 mln obserwatorów przeprowadzą specjalne działania edukacyjne.

Do współpracy włączyli się: Anna i Wojciech Przybylscy tworzący rodzinny kontent międzypokoleniowy; Natalia Sisik, podróżniczka i artystka prowadząca m.in. sekcję newsów śpiewanych; Karolina Brzuszczyńska, autorka biograficznej książki "Lesby" i fanka sportów walki; Michał Wurszt, tatuażysta opowiadający na wesoło o swojej pasji; Monika Dubiel i Mikołaj Jabłoński pokazujący bez patosu, jak wygląda życie osób niewidomych i słabowidzących; Jan Jakub Strojny, absolwent szkoły filmowej, który opowiada o zdrowiu psychicznym (sam mierzy się z depresją) i pomaga innym tworzyć treści w mediach społecznościowych oraz Wit Kasperek, popularyzator nauki i komik zajmujący się cyberbezpieczeństwem.

Treści pojawiające się na platformie TikTok w ramach akcji #ZłapDystans dotyczyć będą dwóch zagadnień. Po pierwsze, twórcy zaprezentują swoim odbiorcom, jak łapią dystans do świata cyfrowego i co robią w wolnym czasie. Po drugie, pojawią się materiały dotyczące funkcji bezpieczeństwa dostępnych na platformie, które pomogą użytkownikom w lepszy sposób zadbać o ich higienę cyfrową. Przykładowo będą one dotyczyć funkcji parowania rodziny, filtrowania treści, które użytkownicy widzą w aplikacji, czy też tego, jak należy zgłaszać niedozwolony kontent.

Czytaj też: SAR: ile zarabia się w branży komunikacyjnej. Na większości stanowisk więcej

Partnerem strategicznym akcji i głównym kanałem komunikacji jest TikTok – 7 lutego wideo z udziałem Martyny Wojciechowskiej zostanie wyświetlone wszystkim użytkownikom TikToka, którzy tego dnia uruchomią aplikację. Zachęci w nim młodych ludzi do złapania dystansu do świata cyfrowego i zapoznania się z przydatnymi materiałami, jak dbać o swój digital wellbeing. Na profilu "Młode Głowy" pojawią się też treści pomocowe dotyczące bezpieczeństwa w sieci. Ponadto eksperci włączeni w akcję #ZłapDystans będą edukować internautów na łamach mediów ogólnopolskich.

Kampania  została przygotowana wewnętrznie przez TikTok, przy wsparciu agencji 24/7Communication, studia graficznego R19 i agencji Follow.

Czytaj też: Zakaz reklamy energetyków najbardziej uderzy w Red Bull Polska i Foodcare. Na reklamy w sumie wydano 280 mln zł

(AMS, 07.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.