Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakt" największym dziennikiem ogólnopolskim w roku 2022. Wszystkie gazety segmentu sprzedały zaledwie 385 tys. egz.

Średnia sprzedaż "Faktu" wynosiła 138 160 egz. (fot. Pexels.com)

W 2022 roku dzienniki ogólnopolskie sprzedały średnio 384 882 egz., z czego 334 783 egz. to były wydania drukowane, a 50 100 egz. stanowiły e-wydania.

Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że w 2022 roku liderem sprzedaży był "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska). Średnia sprzedaż dziennika wynosiła 138 160 egz.

Czytaj też: Duże zmiany w "Nie". Odchodzi Przemysław Ćwikliński, wieloletni zastępca Jerzego Urbana

Drugi był "Super Express" (Grupa ZPR Media), który sprzedawał średnio 80 433 egz. Z kolei na trzecim miejscu uplasowała się "Gazeta Wyborcza" (Agora), rozchodząca się w 48 133 egz.

Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) wynosiła 34 057 egz., a "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor) – 31 135 egz.

Dalej były:

  • "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) – 20 604 egz.,
  • "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) – 15 629 egz.,
  • "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) – 13 137 egz.
  • i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) – 3 594 egz.

Czytaj też: Adam Bodnar zakończył współpracę z radiem Tok FM

Najwięcej e-wydań – 16 297 egz. – sprzedawał "Dziennik Gazeta Prawna". Poziom 10 tys. przekroczyły również: "Rzeczpospolita" – 14 205 egz. i "Puls Biznesu" – 10 041 egz.

Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników: sprzedaż wydania drukowanego i sprzedaż e-wydania. Od 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej.

Czytaj też: Kolejne podejście narodowców do własnej telewizji. Wniosek do KRRiT

(KOZ, 07.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.