Dział: PRASA

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Bauer zwiększy nakłady pism, które konkurowały z tytułami Burdy

Bauer chce zapełnić lukę po zamkniętych tytułach Burdy (fot. kconcha/Pixabay)

Wydawnictwo Bauer o 30 proc. zwiększy nakłady magazynów, które konkurowały z pismami wydawanymi przez Burdę Media Polska.

Pod koniec ub.r. Burda zamknęła ponad 20 magazynów, w tym takie jak „Claudia" i "Dobre Rady" oraz szereg tytułów z segmentu ogrodniczego, kulinarnego i true stories.

Wskutek tej decyzji z rynku zniknęły np. „Mój Piękny Ogród", "Przepis na Ogród", "Kocham Ogród" i "Ogrodnicze ABC".

W segmencie pozostał „Działkowiec” (Wydawnictwo „Działkowiec”) i tytuł Bauera „Mam Ogród”. Oba mogą liczyć na przejęcie czytelników zamkniętych pism Burdy i wzrost sprzedaży w najbliższym czasie.

Wydawnictwo Bauer jest wydawcą m.in. "Twojego Stylu", "Pani", Tele Tygodnia", "Chwili dla Ciebie", "Przyjaciółki" i "Pani Domu". W 2021 roku wypracowało 98,9 mln zł zysku netto przy 353,6 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Jeszcze pod koniec 2021 Bauer nabył od firmy Rozrywka za 15,8 mln zł prawa do wydawania 13 magazynów krzyżówkowych. 

Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu

(MZD, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.