Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Sportowy wysłał dziennikarza do Portugalii w związku z wyborem selekcjonera reprezentacji Polski

Relację Dominika Piechoty na Twitterze opublikowano w dniu, w którym Fernando Santos przyleciał do Warszawy (screen:Twitter.com/Sportowy_Kanał)

Kanał Sportowy wysłał do Portugalii swojego dziennikarza Dominika Piechotę, który miał tam tropić nowego selekcjonera reprezentacji Polski. Tyle, że nie tego, który dziś zostanie wskazany.

Relację Piechoty na Twitterze opublikowano w dniu, w którym inny portugalski trener – Fernando Santos – przyleciał do Warszawy, gdzie dziś zostanie ogłoszony przez PZPN nowym selekcjonerem reprezentacji Polski. Konferencja w tej sprawie odbędzie się o godzinie 13 na PGE Narodowym.

Czytaj też: W nowym "mailu Dworczyka" pojawia się Krzysztof Stanowski

"Jesteśmy w Lizbonie. Przyjechaliśmy tropić Paulo Bento (wcześniej typowany przez polskie media na następcę Czesława Michniewicza – red.). Szukaliśmy śladów, kontaktów. Wszyscy mówili, że nic nie jest podpisane, nic nie wiedzą. I rzeczywiście to się sprawdziło, że Paulo Bento z Cezarym Kuleszą się nie dogadał” – mówił w nagraniu z Lizbony Dominik Piechota, odnosząc się do negocjacji prowadzonych przez PZPN z Portugalczykiem.

Czytaj też: Canal+ Polska zainteresowany inwestycją w Kanał Sportowy

(MZD, 24.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.