Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cut The Mustard pomoże Ergo Hestii w social mediach

Ergo Hestia wybrała Cut The Mustard w przetargu (fot. materiały prasowe)

Grupa Ergo Hestia podpisała umowę z agencją Cut The Mustard, która będzie odpowiedzialna za wsparcie w prowadzeniu wybranych social mediów marki, w tym rozwój profilu na TikToku.

Współpraca, która jest wynikiem wygranego przetargu, rozpocznie się 1 lutego br. Agencja będzie realizowała stworzoną wspólnie z klientem strategię komunikacyjną na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz LinkedIn. Będzie też odpowiedzialna za tworzenie materiałów kreatywnych wykorzystywanych przez Ergo Hestia. 

Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę.

 

(KAP, 19.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.