Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadzie Wirtualna Polska po raz kolejny liderem wśród portali horyzontalnych

Wirtualna Polska miała 22,46 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)

W listopadzie 2022 roku Grupa Wirtualna Polska była liderem wśród portali horyzontalnych. Spośród pierwszej dziesiątki wydawców największy wzrost liczby użytkowników w porównaniu z październikiem 2022 roku zanotowała Grupa Agora.

Liderem polskiego internetu pozostaje Grupa Google, która przyciągnęła w listopadzie 29,01 mln internautów, co w stosunku do października stanowi niewielki wzrost o 0,44 proc. Za Grupą Google znalazły się: Grupa YouTube z 26,90 mln użytkowników (wzrost o 0,69 proc.) i Facebook.com – 22,80 mln (wzrost o 0,42 proc.).

Czytaj też: Barbara Kurdej-Szatan w promocji świątecznej oferty Wyborcza.pl. Wrócił temat jej wpisu o straży granicznej

W listopadzie Grupa Wirtualna Polska miała 22,46 mln użytkowników (wzrost o 0,54 proc.). Serwis Allegro przyciągnął 22,19 mln użytkowników (spadek o 0,23 proc.), a serwisy Grupy RAS Polska przyciągnęły 22,08 mln internautów (spadek o 0,17 proc.).

Następne w zestawieniu były: Grupa Polsat Interia – 21,09 mln użytkowników (spadek o 0,36 proc.); Grupa Polska Press – 18,62 mln (wzrost o 1,32 proc.); Grupa Agora – 18,45 mln (wzrost o 2,21 proc.) oraz Grupa OLX – 17,56 mln (spadek o 0,16 proc.). 

Dane: badanie Mediapanel PBI/Gemius.

Czytaj też: Nominacja Jacka Kurskiego do Banku Światowego jest absurdalna. Opinie miażdżące

(MZD, 09.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.